Waar vind ik wat in de Bibliotheek

Wij werken aan een Bibliotheek die beter aansluit bij de wensen en behoeften van onze klanten. En die onze leden helpt bij het vinden van nieuwe boeken.

Alles zelf regelen

De Bibliotheek zo ingericht dat je als klant veel zelf kunt regelen, online of in de Bibliotheek zelf, zonder directe hulp van een medewerker. Zelfservice is het uitgangspunt. Heb je toch vragen? Dan helpen we je natuurlijk graag. Onze medewerkers lopen rond en zijn herkenbaar door bedrijfskleding.

Werelden voor jeugd en volwassenen

De collectie is in de vestigingen ingedeeld in brede interessegebieden of ‘werelden’ voor jeugd en voor volwassenen. Elke wereld heeft zijn eigen kleur. Met de presentaties op displays brengen wij je nieuwe boeken en onderwerpen uit de collectie onder de aandacht. Hiermee hopen we onze rijke collectie beter zichtbaar te maken.

Download de indeling in de Centrale Bibliotheek

Download de indeling in de andere vestigingen