De bieb is open

Gepubliceerd op: 20 mei 2020 15:41

De bieb gaat steeds een beetje meer open. Je kunt weer lenen, terugbrengen en naar activiteiten. Vanaf maandag 8 juni kun je ook weer werken, studeren en lezen in de bieb.

Onze dienstverlening is wel anders dan je van ons gewend bent. Zo zijn er minder plekken dan normaal en gelden er aangepaste regels. We volgen het landelijke protocol voor bibliotheken en de richtlijnen van het RIVM

Bezoek aan een bibliotheek gaat volgens het supermarktmodel. Materialen inleveren kan in de vestigingen die weer open zijn. Terugbrengen kan ook via de inleverbrievenbussen van deze bibliotheken. Waterwin blijft, in verband met verbouwing, nog gesloten. Daar kunnen ook geen materialen ingeleverd worden.

Wanneer is mijn bibliotheek open?

De actuele openingstijden van onze vestigingen vind je op de pagina: 'Vestigingen en openingstijden'.

Vestigingen gesloten

De Bibliotheek Waterwin is gesloten vanwege verbouwing. De dichtstbijzijnde bibliotheek is Leidsche Rijn Centrum. Hier kun je ook je gereserveerde materialen afhalen.

Veiligheidsmaatregelen, richtlijnen en tips

We zien je graag. Uiteraard op gepaste afstand. Hou rekening met elkaar en maak je plek schoon als je klaar bent. Natuurlijk hou je je aan de richtlijnen en volg je eventuele instructies van onze medewerkers op. Samen zorgen we dat we kunnen blijven lezen, lenen, verblijven en activiteiten kunnen bezoeken. Hou onze website en sociale media goed in de gaten voor de laatste stand van zaken.