Hoera! Winnaar DUIC Publieksprijs

Gepubliceerd op: 21 november 2022 12:37

Post Utrecht, waar Bibliotheek Neude in is gehuisvest, heeft de DUIC Publieksprijs gewonnen. “Een prachtige en genereuze publieke oase die je verwelkomt in een wereld van verbeelding, ontplooiing en ontmoeting”, aldus de vakjury.

Gefeliciteerd Rijnboutt (gebouw) en Zecc Architecten (interieur), MRP Development en asr (opdrachtgevers)! Een mooie erkenning voor het prachtige pand waar Utrechters elke dag van kunnen genieten.

Het levendige ontwerp van OKRA landschapsarchitecten voor de oevers van Catherijnesingel Zuid, in opdracht van de gemeente Utrecht, won de Rietveldprijs van de vakjury.

Bijna 2000 Utrechters brachten de afgelopen maanden hun stem uit voor de DUIC Publieksprijs. Met bijna 40 procent van de stemmen kwam de verbouwing van het postkantoor op de Neude door de bureaus Rijnboutt en Zecc als winnaar uit de bus. De prijzen werden zondag 20 november uitgereikt.