Publieksjaarverslag 2022

Gepubliceerd op: 7 juli 2023 11:13

Het afgelopen jaar hebben we met veel partners tal van programma’s georganiseerd en bezochten meer dan 1,6 miljoen bezoekers de bibliotheken. Trots presenteren wij daarom het Publieksjaarverslag 2022, waarin je kunt lezen over alle mooie biebprojecten, waaronder de Bibliotheek op school die inmiddels op meer dan 20 Utrechtse scholen draait.

Met energie en nieuwe plannen zijn we 2023 ingegaan. Tegelijkertijd is het ook een spannende tijd, omdat we te maken hebben met een structureel financieel tekort. We zijn dankbaar om te kunnen vertellen dat de gemeente Utrecht gisteren in de Voorjaarsnota 2023 heeft besloten om dit in 2024 op te lossen. Dat betekent dat er voorlopig geen wijkbibliotheken hoeven te sluiten.

Meer weten over het publieksjaarverslag? Lees hier verder.