Nieuw: Abonnement Welkom

Gepubliceerd op: 2 mei 2022 15:20

De Bibliotheek Utrecht is er voor iedereen. Ook voor Utrechters die in een asielprocedure zitten. En voor Oekraïners die op de vlucht zijn. Voor hen is er nu het abonnement Welkom. Een nieuw gratis abonnement om kennis te maken met Bibliotheek Utrecht.

Het abonnement is een jaar geldig. Het geeft volledig toegang tot de collectie in de vestigingen en tot de online Bibliotheek. Met het abonnement kun je ook gebruikmaken van de computers, printers, kopieerapparaten en wifi in de bibliotheek. Het abonnement kun je afsluiten in een van de 13 vestigingen van Bibliotheek Utrecht. Kinderen tot en met 17 jaar worden gratis lid van de bibliotheek. De eerste leden met het abonnement Welkom zijn al ingeschreven.

Werk je met of begeleid je asielzoekers? Of heb je Oekraïners in huis? Wijs ze dan op dit nieuwe abonnement. Een partnerorganisatie liet ons al weten: "Wat fijn dat dit aanbod er is voor deze groep."

Heb je nog vragen? Dan kun je mailen naar klantenservice@bibliotheekutrecht.nl. Of bellen naar 030 2861800, op werkdagen van 13.00-17.00 uur. Je kunt ook een Whatsappbericht sturen naar hetzelfde nummer.

Welkom!