De Bibliotheek Overvecht gaat verbouwen vanaf maandag 24 augustus

Gepubliceerd op: 23 juli 2020 10:00

Portret Deirdre Carasso

De Bibliotheek Overvecht wordt vernieuwd. De bibliotheek is vanaf maandag 24 augustus gesloten. Er komt een nieuwe indeling, met meer ruimte voor activiteiten. Er komen nieuwe meubels, een nieuwe vloer, nieuwe verlichting, wanddecoraties en expositieruimte. De bibliotheek zal 3 maanden dicht zijn. Daarna gaan we weer open met een mooie, nieuwe bibliotheek.

Wat betekent dit voor jou?

Lenen & inleveren

Je kunt tot en met zaterdag 22 augustus 17.00 uur materialen lenen en inleveren. Daarna ben je welkom in een van onze twaalf andere vestigingen. Het dichtstbij zijn Bibliotheek Zuilen en Bibliotheek Tuinwijk. Kijk hier voor adressen en openingstijden. Ook de inleverbrievenbus gaat dicht op zaterdag 22 augustus.

Langer lenen

Vanaf nu leen je extra lang: je hoeft je materialen pas na 14 december weer in te leveren. De langere uitleentermijn van Sprinters en Muziekwebmaterialen gaat in op zaterdag 1 augustus. Kijk voor jouw inleverdatum op de uitleenbon, in Mijn Menu (via de website bibliotheekutrecht.nl) of in de Wise app.

Reserveren

• Tot en met maandag 10 augustus kun je Bibliotheek Overvecht kiezen als ophaalvestiging voor je reserveringen. Daarna kies je één van de 12 andere bibliotheken.
  • Tot en met zaterdag 22 augustus 17.00 uur kun je klaarstaande materialen ophalen in Bibliotheek Overvecht. Niet opgehaalde reserveringen staan vanaf maandag 31 augustus voor je klaar in Bibliotheek Zuilen.