Shortlist NBD Biblion Gouden Strop is bekend

Gepubliceerd op: 10 mei 2023 10:15

De shortlist voor de NBD Biblion Gouden Strop 2023 is bekend, dé Nederlandse thrillerprijs! De 5 titels hieronder zijn kanshebber. Op donderdag 25 mei maakt de jury bekend welk boek de winnaar is tijdens de feestelijke uitreiking in Bibliotheek Neude.

Grijp je kans om ter plekke een exemplaar te kunnen bemachtigen (met dank aan Boekhandel Broese) en te laten signeren door de winnaar! Dat kan tijdens de Avond van het Spannende Boek op donderdag 25 mei. Het jaarlijkse event waar Thrillerliefhebbend Nederland samenkomt.

Special guest is internationaal bestsellerauteur Karin Smirnoff: de nieuwe auteur in de zeer succesvolle Millennium-serie die Stieg Larsson ooit begon. Ontdek wat het recept is van een goede thriller. Leer meer over de grenzen tussen waarheid en fictie in sessies met o.a. Mathijs Deen, Marion Pauw en Marlen Visser. Of perfectioneer je pitch na het interview 'uitgever gezocht’.

Donderdag 25 mei, 19.00 – 22.00 uur (tot 23.00 uur borrel en signeren), Bibliotheek Neude

Lees meer en reserveer je tickets, incl. goodie bag

Shortlist NBD Biblion Gouden Strop