De favoriete leesplek van: Howaida (10) uit Kanaleneiland

Gepubliceerd op: 24 juni 2022 17:15

Vanaf 24 juni 2022 start de Utrechtse krant DUIC met een nieuwe rubriek – de favoriete leesplek van Utrechtse kinderen thuis. Kinderen worden gefotografeerd in hun eigen huis, op de plek waar ze het liefste lezen en met hun favoriete boek van dat moment. Howaida uit Kanaleneiland is de eerste in deze nieuwe reeks.

Wie dit leest ....

Deze publicatie is een samenwerking van DUIC met Bibliotheek Utrecht. Sinds begin dit jaar is de Bibliotheek Utrecht bezig om zoveel mogelijk Utrechtse kinderen t/m 17 jaar lid te maken van de Bibliotheek, want lezen is leuk en belangrijk. Help ook mee alle kinderen lid te maken en word ambassadeur. Kijk op www.bibliotheekutrecht.nl/wieditleest

Wil je graag weten wat het lievelingsboek is van Howaida en meer boekentips krijgen kijk dan hier.

foto: Robert Oosterbroek