Bibliotheek gesloten tot en met 18 november

Gepubliceerd op: 1 september 2020 11:30

Logo Hoogt in bieb Neude

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus zijn vanaf woensdag 4 november 18.00 uur tot en met woensdag 18 november alle vestigingen van Bibliotheek Utrecht gesloten. Alle activiteiten in deze periode zijn afgelast. We vinden dit natuurlijk heel erg jammer, maar in deze tijd kan het niet anders. We vragen je begrip hiervoor.

Dit betekent het volgende:

Inleveren:

• De inleverbussen bij de vestigingen blijven open. Inleveren bij Bibliotheek Neude en Bibliotheek Overvecht is niet mogelijk. Je kunt je boeken in een van onze andere vestigingen inleveren.
  • de inleverdatum van materialen is verschoven naar 25 november en later.

Reserveringen

• Je reserveringen kan je op dit moment niet ophalen, ze blijven staan voor je.

Activiteiten

• Alle activiteiten tot en met 18 november zijn afgelast. Een beperkt aantal gaat online door. Kijk op onze website. Heb je gereserveerd voor een activiteit? Je ontvangt hierover een e-mail.

Blijf lezen en luisteren

• Wil je blijven lezen & luisteren dan zijn e-books en luisterboeken een goed alternatief. Gratis voor leden. Ga naar onlinebibliotheek.nl.
  • Luister naar een van de podcasts die we afgelopen tijd gemaakt hebben.

Lid worden

• Is online nog steeds mogelijk. Kijk op www.bibliotheekutrecht.nl/lidworden. Onze collega’s van de klantenservice staan klaar om je je pasnummer te mailen, zodat je gelijk van de online bibliotheek gebruik kunt maken.

Nederland Leest

In november leest heel Nederland één boek. Dit jaar is dat ‘Het zwijgen van Maria Zachea’ van Judith Koelemeijer. Leden kunnen het gratis boek ophalen zodra de bibliotheek weer open is.

Dank voor je begrip
We hopen je, zodra het weer mag, te kunnen verwelkomen,

Bibliotheek Utrecht