Geleende materialen inleveren

Gepubliceerd op: 2 maart 2021 09:30

De inleverdata van geleende materialen hebben we tot nog toe steeds opgeschoven. Nu de lockdown nog langer duurt, vragen we je om materialen die je niet meer nodig hebt, terug te brengen naar de bibliotheek. Zodat andere leners de materialen ook kunnen lenen. We vragen je om alleen te komen (!). Mocht je geen materialen in huis hebben, dan is deze oproep uiteraard niet van toepassing. De huidige inleverdatum voor alle materialen is 11 maart of later.

Mijn Menu en de Wise app zie je welke materialen je in huis hebt. Boeken en andere materialen kun je tijdens de openingsuren van de bieb terugbrengen. Je kunt ook kiezen om een inleverbus te gebruiken, dat kan zowel binnen als buiten de openingstijden van de bieb. De inleverbus vind je bij alle vestigingen, behalve Neude en Waterwin.

Lenen en reserveren

Je mag nog steeds twintig materialen tegelijk in huis hebben. De uitleentermijn is 6 weken. Je mag maximaal 10 materialen tegelijk reserveren. Je kunt je materialen online reserveren. Je krijgt een mail als je de reservering op kunt halen. Je hoeft
hiervoor geen afspraak te maken.

Verrassingstas

Voor volwassenen en kinderen hebben we verrassingstassen vol boeken. Je leent de materialen in de tas via je biebpas. Je hoeft niet te reserveren of je bezoek aan te kondigen. De tassen staan al klaar en zijn tijdens openingstijden op te halen in alle vestigingen behalve Waterwin. Check vooraf wel even de openingstijden.

Let op! Richtlijnen rondom corona

We vragen je om vóór een bezoek aan de bibliotheek onze richtlijnen door te nemen, kijk op de pagina Richtlijnen rondom corona.