Goed nieuws!

Gepubliceerd op: 25 juni 2021 21:01

Bibliotheek Utrecht gaat steeds verder open met de nieuwste versoepelingen. Je bent van harte welkom om te lenen, lezen, kopiƫren, printen, werken en studeren. Je kunt zo binnenlopen bij de bibliotheek.

De twee belangrijkste regels zijn:
Houd altijd 1,5 meter afstand binnen en buiten de bibliotheek. En blijf thuis bij klachten.

Wil je verblijven of kom je voor een activiteit? Dan kun je je ter plekke registreren en de gezondheidscheck doen. Zo garanderen we jouw gezondheid en die van de bezoekers en onze medewerkers.Let op: kom je alleen boeken lenen en/of terugbrengen, dan hoef je je niet te registreren.

Reserveren voor activiteiten
Voor activiteiten moet je vooraf reserveren, in verband met de beschikbare ruimte.

Verblijven, werk- en studieplekken
(Voor)lezen kan  op de aangewezen zitplaatsen. Zijn alle plaatsen bezet, dan moet je even wachten of op een ander moment terugkomen. Op=op.

Hier vind je al onze richtlijnen

Kijk hier voor de actuele openingstijden

Foto: Anna van Kooij