Lockdown t/m 14 januari: Bibliotheken blijven open

Gepubliceerd op: 18 december 2021 22:00

Logo Hoogt in bieb Neude

Er is sinds 19 december een nieuwe lockdown die in principe tot en met 14 januari 2022 duurt. De bibliotheken blijven gewoon open, om boeken te lenen en terug te brengen, om te studeren, lezen of werken.

• De openingstijden zijn aangepast: je kunt tot 17.00 uur bij de bibliotheek terecht.
  • Kijk hier om te zien welke inloopspreekuren doorgang vinden en klik hier om te kijken welke activiteiten voor senioren doorgaan. Voor vragen over zaken rond Corona, kun je bij het Informatiepunt van de bieb terecht.
  • Alle overige activiteiten gaan niet door. Had je hier al een kaartje voor gereserveerd, dan word je hierover geïnformeerd. Uiteraard ontvang je je geld terug.
  • Er is geen coronatoegangsbewijs nodig voor de bibliotheek. Het aantal bezoekers is beperkt, het kan zijn dat je af en toe even moet wachten.
  • De horeca in de bibliotheek is gesloten (wel is Coffee to Go mogelijk bij Meneer Potter).
  • Alle eerdere basisregels, mondkapje en 1,5 m afstand houden, blijven natuurlijk ook nu gelden.

Bekijk alle regels voor jou als bezoeker van de bibliotheek op onze pagina Richtlijnen rondom corona.