Winnaars iPad-winactie

Gepubliceerd op: 20 december 2022 15:14

De winnaars van de iPad-winactie zijn bekend! Afgelopen week fietste Dounia van de bieb langs 12 verschillende biebvestigingen om aan alle winnaars hun iPad te overhandigen.

Winactie

De iPad-winactie liep afgelopen november. Kinderen konden hun mening delen over een gelezen boek. Op een boekenlegger gaven ze aan wat ze van het boek vonden en waarom. Met de actie kregen we veel mooie boekentips van kinderen uit heel Utrecht!

Online verder lezen

De winnaars kregen naast hun prijs ook speciale app-tips waarmee zij op hun nieuwe iPad verder kunnen lezen in al hun favoriete boeken. Denk aan de app van de Online Bibliotheek, de filmpjes van de Voorleeshoek of de leesgame van Yoleo.

Boekentips

Bij het ophalen van de iPads lieten de winnaars nog een extra boekentip achter voor alle andere Utrechtse kinderen. Bekijk ze hieronder!

Wie dit leest… kan ook een boek lezen

De iPad-winactie maakt deel uit van de campagne ‘Wie dit leest… kan ook een boek lezen’, waarbij we alle Utrechtse kinderen gratis lid maken van de bibliotheek. Lees hier meer over de campagne.