Alternatieve rolstoelingang Bibliotheek Neude

Gepubliceerd op: 21 september 2023 17:11

Iedereen is van harte welkom in Bibliotheek Neude. Wegens omstandigheden is de lift bij de hoofdingang niet toegankelijk. Onze collega's staan voor je klaar bij de hoofdingang om je te helpen. Bezoekers met een rolstoel, rollator, scootmobiel of kinderwagen kunnen via een andere route de bibliotheek gewoon blijven bezoeken.

Je kunt van 09.00 tot 21.00 uur gebruikmaken van de lift aan Oudegracht-zijde (zie foto). Je vindt deze lift tussen Amac en Broese (bekijk hier de locatie via Google Maps). In de lift druk je op knop 3 naar restaurant Noda. Eenmaal boven volg je de bewegwijzering op de vloer om in de bibliotheek te komen.

Let op: na 18.00 uur is deze lift alleen te gebruiken onder begeleiding van een van onze medewerkers.

We vinden het vervelend en werken er hard aan om het probleem op te lossen.

Onze collega's staan bij de hoofdingang voor je klaar om je te helpen!