Nieuws over Bibliotheek Hoograven

Resultaat 11 - 20 (van 170)

• Boek ‘550 jaar R.K. Broederschap’ in Bibliotheek Bekijk details

21 november 2023

De R.K. Broederschap Vleuten bestaat al ruim 550 jaar. Ter gelegenheid van dat jubileum verscheen in 2021 een boek over de historie van dit genootschap. Dit boek is nu ook te vinden in de Bibliotheken Vleuten en Vleuterweide. De Broederschap schonk de bieb vijf exemplaren.

• Minister en staatssecretaris op bezoek bij bibliotheek op school Bekijk details

30 oktober 2023

Vanochtend kwamen minister Mariëlle Paul en staatssecretaris Gunay Uslu op bezoek bij obs De Kaleidoskoop in Kanaleneiland om een kijkje op de Bibliotheek op school te nemen. Samen met SPO Utrecht hadden we hen uitgenodigd.

• Bibliotheek Waterwin gesloten op 23 oktober Bekijk details

23 oktober 2023

Op maandag 23 oktober is Bibliotheek Waterwin gesloten. Je bent van harte welkom in een van onze andere bibliotheken. De dichtstbijzijnde bibliotheek is Leidsche Rijn Centrum.

• Burgemeester viert start Kinderboekenweek Bekijk details

4 oktober 2023

Van gezinsfeest tot tuinfeest. En van thuis in het AZC tot een Voorleesfeest in het Krachtstation in Kanaleneiland. In heel Utrecht werd vandaag voorgelezen. Het was de feestelijke start van de Kinderboekenweek met als thema ‘Bij mij thuis’. Om klokslag 3 uur gingen 275 feestjes van start.

• Alternatieve rolstoelingang Bibliotheek Neude Bekijk details

21 september 2023

Iedereen is van harte welkom in Bibliotheek Neude. Wegens omstandigheden is de lift bij de hoofdingang niet toegankelijk. Onze collega's staan voor je klaar bij de hoofdingang om je te helpen. Bezoekers met een rolstoel, rollator, scootmobiel of kinderwagen kunnen via een andere route de bibliotheek gewoon blijven bezoeken.

• Nieuw: Het Professional abonnement Bekijk details

20 september 2023

Kinderen en jongeren die lezen presteren beter op school en vergroten hun verbeeldingskracht en empathie. Pedagogisch medewerkers, leerkrachten en docenten spelen daar een belangrijke rol in. Daarom is er speciaal voor hen nu een bibliotheekabonnement met 30% korting.

• Bibliotheek Leidsche Rijn Centrum gesloten op zondag 16 juli Bekijk details

13 juli 2023

Let op: wegens onderhoudswerkzaamheden aan de vloer is Bibliotheek Leidsche Rijn Centrum op zondag 16 juli de hele dag gesloten.

• Publieksjaarverslag 2022 Bekijk details

7 juli 2023

Het afgelopen jaar hebben we met veel partners tal van programma’s georganiseerd en bezochten meer dan 1,6 miljoen bezoekers de bibliotheken. Trots presenteren wij daarom het Publieksjaarverslag 2022, waarin je kunt lezen over alle mooie biebprojecten, waaronder de Bibliotheek op school die inmiddels op meer dan 20 Utrechtse scholen draait.

• Softwareprobleem publiekspc’s bij de Bibliotheek Bekijk details

21 juni 2023

Op een aantal publiekspc’s van de Bibliotheek Utrecht is het als gevolg van een softwarefout mogelijk geweest om gedownloade bestanden in te zien van voorgaande gebruikers. Deze gedownloade gegevens werden niet, zoals gebruikelijk, na afloop van een gebruikerssessie automatisch gewist. Downloads zijn vervolgens wel ’s nachts gewist. Naar aanleiding van een melding bij onze helpdesk hebben wij alle pc’s uitgeschakeld. Wij hebben ook meteen melding gedaan bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Inmiddels...

• Bibliotheek Waterwin gesloten op 20 juni Bekijk details

19 juni 2023

Op dinsdag 20 juni is Bibliotheek Waterwin gesloten. Je bent van harte welkom in een van onze andere bibliotheken. De dichtstbijzijnde bibliotheek is Leidsche Rijn Centrum.

Paginanavigatie